SEO за целеви страници – как да популяризираме целева страница в търсачките. SEO промоция на целевата страница в търсачките Промоция на страница

Добър ден, скъпи читатели. В днешната статия ще говорим за един от най-ефективните, но в същото време трудоемки начини за популяризиране в Интернет. Нека поговорим за SEO промоцията. По-специално ще опиша SEO промоцията на целеви страници или сайтове с една страница.

Мнозина твърдят, че е невъзможно да се популяризират целеви страници чрез SEO.Просто искам да кажа на такива хора да продължават да мислят по този начин, защото тогава няма да има конкуренция;)

Една от основните причини хората да се отказват от SEO е, че е много трудоемко и резултатът се вижда едва след дълъг период от време, обикновено след 3-7 месеца. Следователно тези, които не са настроени за дългосрочен план или искат незабавни ползи, използват платени източници на трафик, отказвайки SEO. Но трябва да разберете, че ако вашият сайт е включен в ТОП 3 на резултатите от търсенето, тогава ще имате клиенти на пълен автопилот и най-вероятно в голям брой.

И така, наистина ли е възможно да популяризирате целеви страници в резултатите от търсенето? Да, възможно е и дори необходимо. В бъдеще това ще бъде безплатен трафик за вас.

Каква е разликата между конвенционалното SEO и SEO за целеви страници?

По принцип няма разлика. Целевите страници се популяризират на същия принцип като всички други сайтове. Търсачките имат същите принципи за класиране. Единствената разлика е между настолните устройства (компютри) и мобилните - при тях принципите на класиране се различават в някои точки. В противен случай за същия Yandex и Google няма разлика дали е целева страница или сайт за визитна картичка. Ако оптимизацията е извършена по правилата, то целевата страница също ще бъде на първо място.

Между другото, има и статия за независими и за. Прочетете ги!

Как да рекламирате целевите страници в резултатите от търсенето?

Има няколко основни точки, които влияят върху SEO и промоцията в търсачките. Нека разгледаме всеки от тях по-подробно.

  • Вашата целева страница трябва да е удобна за мобилни устройства.Важно е!
  • Целевата страница трябва да има приятен дизайн, лесна навигация, а нейното съдържание (контент) да е уникално и структурирано. Опитайте се да разделите информацията на блокове, така че да е удобно да я възприемате. На първо място, вие правите целева страница за хората, а не за търсачките!
    За да направите това, прочетете статиите:
    ;
    .
  • заглавие, описание, ключови думи- Подбирайте ключови думи внимателно.Тук е по-добре да използвате фрази със средна и ниска честота. И няма значение, че има 200 или 300 заявки на месец. Това е вашият целеви, органичен трафик. Заглавието трябва да съответства възможно най-точно на ключовата дума. Например, ако фразата е „настройка на контекстна реклама“, тогава заглавието също трябва да гласи „настройка на контекстна реклама“. Освен това описанието на самата страница трябва да съдържа ключови фрази. Относно оптимизирането на заглавия и описания е включено.
  • Външни връзки и споменавания - Връзка към вашия сайт, където можете. Можете, разбира се, да купите тонове връзки, но не ви съветвам да правите това. По-добре е да купувате по-малко, но на качествени ресурси. Например рецензия от популярен блогър или публикуване на експертна статия на градски уебсайт или форум. Не преследвайте количеството. Имате нужда от качество. Да, това е много по-дълго, но вашите сайтове винаги ще имат висококачествен трафик, който търсачките обичат толкова много.
  • контекстна реклама- този артикул може да се припише на предишния, но реших да го отделя в отделен. Това се дължи на факта, че ако рекламирате в и в, тогава Yandex и Google започват допълнително да повишават вашия сайт в органичното търсене. Разбира се, използвайки само една контекстна реклама, няма да влезете в ТОП-3, но това е допълнителен фактор за промоция на кацане. Ако не знаете как сами да настроите контекстна реклама, .
  • Свързване с вашите сайтове или целеви страницисъщо е важен момент в SEO и промоцията. И не само целевите страници, но и сайтовете като цяло. Свързването засяга най-много SEO и промоцията. Какво е повторна връзка? Това са вътрешни връзки към страници в сайта. Например имате услуга за монтаж на опънати тавани, която се намира на отделна страница. За да могат читателите да отидат на тази страница, ние поставяме връзка към целевата страница за тази услуга на тематичните страници на нашите сайтове (визитни картички, информационни и др.). И колкото повече такива връзки, толкова по-добре за оптимизация.В този случай, както разбирате, се предполага, че вашата целева страница ще бъде разположена на основния домейн на вашия сайт като отделна страница yoursite.ru/yourlanding.

Как да използваме връзки на целеви страници?

Тук има няколко варианта. Всичко зависи от структурата на вашия сайт.


Благодарение на такива действия можете да популяризирате целевите страници в резултатите от търсенето и да извършите SEO оптимизация. Процесът не е прост, но ефективен. И ако някой ви каже, че това е невъзможно, просто му покажете тази статия.

Ако имате въпроси по тази тема, напишете ги в коментарите.

Целева страница- уебсайт с една страница е много ефективен инструмент за продажби. Но мнозина не знаят как може да се популяризира, защото всъщност е по-нисък от пълноценните сайтове с повече информация и страници във всички SEO параметри. Как можете да „покажете“ целевата страница в резултатите от търсенето и да заобиколите конкурентите в резултатите от търсенето за някои заявки?

Трудности при промоцията на целевата страница

Landing Page е целева страница. Целта му е да продава стоки и услуги. На една страница веднага се посочват всички предимства и предимства на продукта, възраженията на потребителя се затварят и покупката се извършва. Има и втори вариант, когато целевата страница е включена в структурата на сайта като обикновена страница, като в този случай популяризирането й е по-лесно. Ще анализираме първия вариант, когато целевата страница е едностранична.

Основните проблеми, с които се сблъскват собствениците на сайтове при популяризиране на целева страница:

  • малък семантично ядро(SJ). Просто е невъзможно да се популяризират голям брой заявки, защото има само една страница.
  • Ниско покритие на аудиторията, причината е посочена в параграфа по-горе.
  • При увеличаване на броя на заявките не е възможна правилна оптимизация на текста.
  • Не правете вътрешни връзки.
  • Външни връзки. Сега трябва да внимавате с пълноценен сайт, но тук всички връзки ще бъдат концентрирани на един URL адрес, така че трябва да бъдете много внимателни със SEO връзките. Необходими са естествени връзки.
  • Поведенческите фактори (BF) са по-лоши от пълноправен сайт.

Но целевите страници имат плюс - конверсията на една страница е по-висока от тази на обикновен сайт.

За компетентно популяризиране на целевата страница се нуждаете от собствена стратегия.

Стратегия за популяризиране на целевата страница

Стратегията за популяризиране на сайтове с една страница се различава малко от обичайните. Същите стъпки:

  • Колекция от ключови думи
  • Оптимизация на текста
  • Оптимизиране на търговски фактори
  • Оптимизиране на поведенческите фактори
  • Работи с външни връзки
  • Анализ на конкурентите
  • Технически одит

Най-важното е подборът на заявките. Можете да прочетете за това. Като правило има малко заявки, от 5 до 50. Основната трудност е да изберете най-точните.

Следващата стъпка е оптимизирането на текста.

Обърнете внимание на PF. Трябва да намерите котви, които ще закачат потребителя и ще го накарат да остане на страницата възможно най-дълго.

Следващите стъпки са разширяването на SA. Цел: покриване на възможно най-много свързани заявки и увеличаване на броя на страниците. За да направите това, ще трябва да създадете основната структура на сайта от целевата страница - добавете нови страници, за да покриете всички запитвания в темата и да достигнете до пълната структура на сайта.

Ако една целева страница е успешна, тя плавно се превръща в добър сайт с добра структура.

Важни фактори, които трябва да имате предвид, когато популяризирате целева страница

  1. Целева страница за технически одит. Много неща в едностраничния сайт не могат да се проверят, но трябва да се направи. Не трябва да има разхвърляно оформление, грешки, изрязани снимки, текстове и т.н. Проверете 10 пъти как работят бутоните за поръчка и формата за обратна връзка.
  2. Прецизна оптимизация на текста. Просто няма право на грешка – имате една страница и тя трябва да е добре оптимизирана.
  3. Семантика. Ако няма целеви страници в ТОП за вашата заявка, тогава задачата става по-сложна. Опитайте се да изберете SEO и да се придвижите нагоре по тези заявки, за които в ТОП има или лендинги, или страници с подобно на него съдържание.

Защо така:спецификата на промоцията в момента е такава, че когато популяризирате онлайн магазини, трябва да изберете заявки, където има сайтове със списъци със стоки и възможност да ги закупите в ТОП. Когато се опитате да се придвижите нагоре по заявка, където информационните сайтове или статии са в ТОП, нищо няма да работи (с 99%). Ето защо, когато планирате да популяризирате сайт за кацане, препоръчително е да се уверите, че има такива сайтове в ТОП. Разбира се, има 1% успех и има примери за това. НО все пак вероятността е малка.

5. Взаимодействие с потребителя (вътрешен PF). Необходимо е да се въвлече максимално клиента на една страница. Използвайте видеоклипове, снимки, калкулатори, промоции, предлагайте отстъпки - всичко, което е възможно да задържите потребителя на страницата и да се интересувате от офертата.

6. Търговски фактори. Те ще трябва да бъдат концентрирани на една страница или да създават нови, за да допринесат по-пълноценно за класирането.

7. Морална подготовка за разширяване на структурата. Ако целевата страница засяга само част от необходимите заявки и целта ви е да популяризирате голям набор от ключови думи, тогава се настройте предварително, че ще трябва да разширите.

Нека покажем как да популяризираме целева страница, като използваме примера на компания, която продава хранителни добавки.

случай

Първоначални данни:Компания, която продава хранителни добавки. Няма уебсайт, няма трафик, няма връзки.

Задача- популяризиране на върха на търсачките Системи за кацанеСтраница.

Семантичното ядро ​​с един HF ключ, 5 MF клавиша и останалите 44 са LF заявки.


Промоционален период на кацане- 4 месеца.

Как да събирате заявки, описано по-горе. Имайте предвид, че за кацане не е необходимо да събирате голям SL, основното тук е да изберете правилните заявки и да формирате групи от получения списък - групиране.

За групиране използвахме услугата engine.seointellect.ru, има и други услуги, можете да ги използвате. Но не забравяйте, че нито една услуга не замества специалистите. Помага им в работата, но нищо повече.

И така, ние събрахме SA и направихме клъстерирането.

След автоматично групиране някои заявки бяха ръчно прехвърлени от една група в друга, някои бяха комбинирани заедно и в крайна сметка формираха една група от заявки, според която нашата целева страница ще бъде популяризирана. За да извършим тази работа, използвахме логика, препоръки от клиента и анализ на резултатите от търсенето.


Бяха общо 6 групи. Най-голямата група е предназначена за популяризираното кацане, останалите трябва да направят нови страници.

Технически одит

Обърнете му достатъчно внимание, въпреки че изглежда, че няма много работа. За нашата целева страница проведохме пълен одит и отстранихме незначителни грешки.


Търговски фактори

Комерсиалният ранг повишава релевантността не само на страницата, но и на сайта като цяло.

Когато извършвате търговски одит, има редица проблеми, свързани с факта, че трябва да поберете всичко на една страница. Проведохме обширно проучване по тази тема за специализирана конференция Baltic Digital Days през 2016 г. Основни изводи:

За различните теми са важни различни търговски фактори.

В примера след одита на бизнес факторите бяха подготвени следните промени:

  • Изработка на страници: "Контакти", "За фирмата", "Промоции".
  • Нов раздел "Новини" с план за публикации поне 2 пъти месечно.
  • Допълнителни страници за разглеждане на теми: за предимствата на продукта, как да го използвате, инструкции, въпроси и отговори.
  • Различни начиникомуникации за клиенти: обратно обаждане, онлайн консултант, различни месинджъри.
  • Бутони за споделяне в социалните мрежи, така че потребителите да могат да споделят страницата.
  • Закупуване на специален IP адрес. При проверка с услугата 2ip.ru се оказа, че сайтът има повече от 200 „съседи“, повечето от които са с много съмнително качество. Има много митове за това, има проучвания и доклади. Решихме да купим "посветен", за да избегнем евентуални проблеми.


Съдържание

На целевата страница съдържанието е подредено на блокове. Важен момент: съдържанието не трябва само да обяснява предимствата и да стимулира поръчката. Трябва да съдържа всички заявки, които успяхме да съберем.


За да извършим оптимизация на текст, ние използваме текстов анализатор (същият). Маркираме нашия регион и посочваме рекламираната страница.


Възможни проблеми за целевите страници: срещанията и обемът на текстовете ще трябва да бъдат разпределени между фрагменти от текстови блокове. Това ще наруши малко текстовия анализ, но в приемливи граници.

Когато пишете текстови блокове, е важно да използвате тематични думи (LSI), те описват темата и правят съдържанието по-оптимизирано и като се има предвид алгоритъма Palekh, те ще помогнат за събирането на повече трафик в бъдеще.


Текстовете трябва да бъдат форматирани! Не забравяйте да включите списъци, изброявания, ценови таблици, допълнителни описания, изображения, инфографики и връзки.


Връзки

  • Първите връзки от "джентълменския комплект" - всичко, което може да се получи бързо и безплатно: сайтове за ревюта, свободни позиции, жълти страници. Свалете постепенно, без фанатизъм. Средно можете да получите 50-100 броя.
  • След това обмен: за по-естествен профил те разпределиха входящите връзки между всички страници, с акцент върху основната. Общо около 150 връзки за 3 месеца.
  • Anchor списък с голям брой "non-anchor" връзки и малък брой директни. Те се опитаха да избегнат спам структури, за да не попаднат под санкциите на Google.

резултати

Минаха около 2,5 месеца от началото на работата до получаването на забележими резултати - всички заявки са в ТОП 50, някои са в ТОП 10-20.

В резултат на това: след 4 месеца в Yandex PS всички заявки бяха в ТОП 10, в Google - около 50%.


Но далеч не винаги е възможно да се постигне такова развитие, влияят много фактори краен резултат: правилно избрани заявки, групиране, оптимизация на текст и друга работа. И най-важното - не получавайте санкции. AT този примертрябва да "изстискате" Google, за това от решенията можете да опитате да увеличите масата на връзката с 30% и да увеличите количеството съдържание.

Следващи стъпки за постигане най-добри резултати- това е преразглеждане на SA, създаване на разширена структура и популяризиране на вече пълноправен сайт, но това е съвсем различна история.

заключения

Този случай е пример, че промоцията на Landing Page е възможна. Просто трябва правилно да изградите стратегия и систематично да работите върху нея.

И така, за да популяризирате целева страница:

  • Почти винаги е необходимо да се разшири структурата му.
  • Трябва да се помни, че подходът към оптимизацията на текста не се различава от стандартния. Само отнема повече време, защото трябва да оптимизирате всеки текстов блок.
  • По-добре е да се концентрирате върху средните и ниските тонове. Проблемно е да се насърчават високочестотни заявки.
  • Musthave - анализ на конкурентите. Проучваме кой е в ТОП, какво съдържание, какви търговски фактори, връзки, съдържание и т.н.
  • Анализирайте, анализирайте и отново анализирайте потребителското поведение.

С внимателен анализ и последователна работа вашата целева страница ще бъде в ТОП и е много вероятно да заобиколи конкурентите с пълноценни сайтове.

Добър ден! Днес съм подготвил много интересен материал. Работейки върху тази публикация, исках да събера изчерпателна информация за целевата страница за SEO на едно място. Мисля че го схванах...

Популяризирането на целева страница наистина е много интересна и противоречива тема. Особено забележителен е фактът, че имайки такава висока реализация, мнозина го използват изключително като целева страницаза контекстна реклама. И защо?Да, просто всички опити за промоция вече са спрени в зародиш — от студиото, разработило целевата страница, от приятеля, който е участвал в това, както и от повечето информация, публикувана по тази тема в Интернет. Как да популяризираме целева страница? - няма начин, за промоция ви трябва уебсайт и целева страница за Direct и тийзъри!Точно това мислят 97% от хората, с които имах възможност да общувам на тази тема. И в края на краищата, те са в много отношения, но какъв грях да се крие - те са прави в почти всичко, ако изпуснете от поглед няколко интересни характеристики, а именно: малко хора разбират, че Direct може да бъде най-мощният SEO инструмент и по някаква причина никой не се опитва да се съсредоточи върху неоспоримите предимства на целевата страница. И третото нещо е работата с ключови думи Да, вече съм писал за това сто пъти, но по отношение на лендинга работата с ключови думи придобива ново значение - може да не успеем да извадим лендинг за конкурентни заявки (въпреки че можем и в края на тази статия ще научите как), но ви уверявам, скъпи приятели - всяка ниша има някои много сладки NK заявки. И не е необходимо да харчите пари за Mutagen! Просто прочетете статията до края.

Преди да пристъпя към основната история, бих искал да дам една прощална дума - дори ако в първите параграфи намерите схема, която е идеална за вас - не бъдете твърде мързеливи, за да прочетете до края, тъй като подходът към промоцията за кацане става по-сложно, ще разкажа още и по-прогресивни подходи, които могат да се прилагат от самото начало!

[ВИДЕО 2017] Относно промотирането на целева страница за SEO

Първата стъпка е да си поставите ясни цели.

На първо място, трябва ясно да дефинираме целите и възможностите на нашия проект. Нека формулираме проблема така - получавате евтин трафик от органично търсене- това ще бъде най-успешната формулировка! Мислите ли, че задачата е лесна? Защо тогава мнозинството новоизпечени собственици на целеви страници и сайтове като цяло поемат водещите запитвания в темата?

Решихме да продаваме плюшени мечета, така че ще популяризираме заявката - „купете плюшени мечета“ ... Не, ние няма да рекламираме това искане, особено ако нашият инструмент за продажби е целева страница! Улавяте ли разликата?! Няма водещи искания по темата, трябва трезво да оцените възможностите си в началния етап.

Ще се върнем към заявките, но сега бих искал да ви кажа това ... Решихме задачата! И ето начините за решаване на нашия проблем в началния етап:

1. Разработете в детайли преобразуването на целевата страница. Получете възможно най-добрия отговор от посетителите. Приложете всички най-нови методи за увеличаване на конверсията. Именно конверсията ще се превърне в основния ни коз, когато решим да се състезаваме за заявки със сериозни сайтове (не е печатна грешка - просто сайтове). В този случай преобразуването е всичко - то ще ви помогне да останете на повърхността в началните етапи и да пробиете органичните в бъдеще. Тук не противоречим на основната доктрина на търсачките - сайтът трябва да е за хора, интересен за хората, удобен и напълно да отговаря на заявката. Ще избягам малко напред, но дори когато избираме ключове, ще изберем само онези фрази, за които нашият сайт е в състояние не само да отговори добре, но и да отговори поне толкова добре, колкото най-добрите сайтове в темата, така че веднага отхвърлете заявки като „прегледи на продукти“!

2. В идеалния случай ще ни трябват системи за контекстна реклама Yandex и Google. По принцип един Direct ще е горе-долу достатъчен! И това е много важно - контекстът трябва да бъде създаден много, много достоен - именно той ще ни помогне да прекъснем мъртвата точка

3. С нарастването на апетитите ще имаме нужда от развити акаунти в социалните медии. Най-малко - висококачествен акаунт във Vkontakte. И внимание!Без ботове - имаме нужда от акаунт на живо, който генерира реален трафик. По принцип ботовете могат да бъдат наваксани в самото начало, така че реалните хора да са по-склонни да се присъединят към нашата група. Тук няма да говоря подробно за създаването на групи - целта на тази статия е малко по-различна.

4. Техническата част на нашето кацане не трябва да е просто добра, тя трябва да бъде перфектна, но ние ще говорим за това по-подробно

5. Семантиката на рекламираните заявки трябва да е доста обемна! Малко хора знаят, но всяка конкретна фраза вероятно ще бъде популяризирана на този сайт и не винаги е възможно да я хванете с око. Просто трябва да разберете, че само една трета от общ бройеднакво конкурентни заявки могат да бъдат популяризирани на средния сайт при средни условия. Всичко е грубо, но все пак изяснява картината на случващото се. Разбира се, често се случва 100% от заявките да бъдат изтеглени в ТОП, но това е по-скоро специален случай, особено ако говорим за млад проект! Защо така? Самият Yandex не знае колко сложна е станала неговата Matrixnet.

Ако сте научили информацията няколко сантиметра по-нагоре, можем спокойно да преминем към основната история!

Ще работим върху нашите предимства

Когато малък бизнес навлезе на пазара, единственият шанс той да оцелее е да се съсредоточи върху достойнствата си (освен ако, разбира се, този бизнес не предлага продукт / услуга, които са уникални в този регион). Така че в нашия случай - целият акцент е върху достойнствата. Какви предимства можем да имаме в сравнение с големите обекти в органичното издаване? Е, първият и най-очевиден е преобразуването, с други думи, ние можем, трябва и ще отговорим на поставените ни искания по-добре от околните сайтове. Сайтовете никога не следят трафика си - ако погледнем статистиката на заявките - 99% от всички онлайн магазини там имат просто планини от нежелан трафик, който не само не носи пари на сайта, но и го дърпа до дъното! Не трябва да имаме такъв трафик. На практика това означава, че в същия Direct няма да изпълняваме много евтини заявки, които дават куп отхвърляния. Нуждаем се само от висококачествен трафик, който ще се установи на целевата страница и ще се превърне в пари, дори ако в началните етапи кликванията върху такива заявки ще струват много. Във всеки случай, работейки правилно с реклама, винаги можем да получим добър CTR, а с това и евтин клик.

Второто ни предимство ще бъде мобилността във всеки смисъл на думата. От една страна, сайтът трябва да се показва напълно коректно мобилни устройстваах (да имам адаптивно оформление), а от друга страна, можем лесно и лесно да внедрим най-модерните технологии за оформление на целевата страница, които не всеки онлайн магазин може да си позволи поради сложността на архитектурните трансформации.

И последният ни плюс (трябва да се вземе предвид на етапа на разработване на LP) е ненадмината скорост. В крайна сметка просто няма да имаме претоварена с боклук, винаги изоставаща база данни, която е неразделна част от почти всички съвременни сайтове. Лично аз препоръчвам изобщо да не използваме CMS - с правилното ниво на персонализация можем лесно да получим най-бързия сайт в нишата, но това също налага определени ограничения - няма сложна графика ... За щастие модерни съоръжения HTML и CSS могат да направят чудеса дори без използването на изображения.

И така, 3 кита, които ще поддържат SEO на кацането на това:

1. преобразуване

2. мобилност

3. скорост

И към тези 3 големи кита си струва да добавите един слон - правилна семантика, но засега няколко думи за техническата оптимизация.

Брилянтна техническа оптимизация

Първото нещо, с което трябва да започнете, е под търсачките. Мисля, че всички разбират, че нашата целева страница просто по дефиниция няма такива проблеми като дублиращи се страници, повредени връзки и т.н.

Но въпреки това нашият уебсайт трябва напълно да отговаря на изискванията на търсачките:

1. роботите трябва да бъдат конфигурирани, в които са посочени картата на сайта и основният хост, директивите за Yandex са дублирани

2. Трябва да има XML карта на сайта, въпреки че това няма голям смисъл

3. WWW огледалата трябва да бъдат залепени и пренасочването да е конфигурирано

4. Страницата за грешка 404 трябва да бъде конфигурирана

5. Трябва да присъстват всички seo тагове (заглавие, описание, ключови думи, h1, h2-5)

6. Favicon трябва да присъства

7. Сайтът трябва да има инсталиран поне Yandex Metrika

С това всичко е изключително просто, но това е важно, разберете - имаме много малък сайт, а Yandex не третира много добре такива сайтове и за него нашият проект е друга потенциална врата. Причината за това отношение към кацането е изключително проста - всеки ден се създават милиони такива едностраници, за да се манипулират резултатите от търсенето и затова Yandex държи очите си отворени.

Съвременни технологии

Сега това е много важен момент! Нашата целева страница трябва да бъде оборудвана с най-модерните уеб елементи. Те трябва да включват:

1. адаптивно оформление

Именно тя значително ще намали грешките при превключване от мобилни устройства и при разглеждане на сайта от потребители с нестандартна разделителна способност на дисплея. Освен това наличието на адаптивност само по себе си дава добър бонус при издаването на Google, което последният официално призна. Вероятно в Yandex само наличието на адаптивно съдържание дава бонус за класиране.

2. Shema оформление (микро маркиране)

Микромаркирането се използва активно и от дълго време в резултатите от търсенето с Google и всеки ден все по-активно в Yandex. Фрагментът на сайта с елементи на микромаркиране изглежда много по-привлекателен, което значително повишава неговия CTR в SERP, а заедно с него и външните PF на сайта.

3. Висока скоростработа на сайта и генериране на съдържание

Скоростта преди всичко

Следващата важна стъпка в подготовката на нашата страница е скоростта на показване. Първо, трябва да имате бърз хостинг, и второ, сайтът трябва да е в зелената линия както за стационарни, така и за мобилни устройства в теста на Google. Тест

Избираме висококачествени NK заявки

Нашият сайт е почти готов. Сега трябва да изберете думи с ниска конкуренция. Описах този процес достатъчно подробно.

Струва си да дадем някои обяснения - в тази статия предложих доста сложен начин за оценка на конкуренцията, всъщност е много по-лесно да използвате услугата Mutagen след събиране и първоначална проверка.

Още по-лесно е да използвате формулата KEI за Ключови програми Collector, който дава почти същия резултат като Mutagen:

(KEI_YandexMainPagesCount * 6) + (KEI_YandexTitlesCount + KEI_GoogleTitlesCount) + (KEI_YandexDocCount / 73000)

Оптимизация за NC

След това трябва да подготвим текст за нашите заявки за NDT. Тук всичко е изключително просто - за да получите заявки в ТОП, просто трябва да споменете всяка от тях 1 път в текста. Най-важното тук е да не прекалявате със спама, въпреки че в нашия конкретен случай не е толкова страшно, т.к. дори ако по невнимание създадем силен спам - по-често срещаните, по-кратки версии на нашите заявки ще бъдат филтрирани. Запомнете едно просто правило - 1 заявка се споменава 1 път, не повече.

Ще говорим за подробна оптимизация на текста на етапа на популяризиране на SC заявки.

Целевата страница е създадена за контекст, така че оставете контекста да помогне на SEO.

И така, всичко е готово, но мога да се обзаложа, че новият ни проект с огромна драскотина ще попадне в индекса. Можете, разбира се, да купувате връзки, но все пак това не е най-добрият вариант за целева страница, ако имаше уебсайт, това щеше да е друг въпрос.

Тук имаме нужда от Direct. Изливаме директно на сайта и ни се осигурява повече и бързо индексиране. На този етап изобщо няма значение какви заявки ще бъдат посетени, основното е, че няма много откази за тях. Колко е много?Ако осредним всичко, тогава мога да кажа, че 20 процента или повече вече не е най-добрият показател, особено след като висококачественият PF ще се превърне в един от основните инструменти за промоция в нашия случай.

В допълнение към Direct можете да използвате и връзки, особено след като Yandex официално обяви, че връзките отново работят ефективно! (точно това е развитието на събитията, които предсказах, когато започна Санта Барбара)

Анализ на ситуацията, корекции, работа по повреди

Сега е време за малка почивка. През това време трябва да изработим в детайли преобразуването в сайта и Direct. Най-доброто нещо, което можете да направите тук, е да използвате A/B тестване. Трафикът от контекстната реклама трябва да достигне точно целта. Ако хората са доволни, тогава те ще бъдат много по-склонни да купуват. Вашата цел на този етап е да започнете да получавате стабилен контекстуален трафик, който ще даде минимум отпадания, в идеалния случай по-малко от 10%.

Ще мине малко повече от месец и вие сами няма да забележите, че много заявки вече ще бъдат в полезрението и това е в Yandex. Нещата ще бъдат малко по-лоши в Google, но това е само защото все още нямаме връзки.

След известно време си струва да закупите няколко качествени GGL връзки с правилните котви. Парчета 20-30 ще са повече от достатъчни. Sapa също е много полезен, но все пак изисква опит за работа с него.

На тази стъпка внимателно проверете отпаданията за органичен трафик. Тук средната стойност за търговски заявки е 18%, трябва да сме много по-добри, ако ще се конкурираме със сайтове в SERP. Внимателно проучете източниците на неуспехи и ги отработете. Разбира се, можете просто да навиете поведенчески, но ние се нуждаем от самия сайт, за да дадем добър PF, в противен случай цялата по-нататъшна работа просто няма смисъл.

След като сте направили всичко по-горе - можете да сте сигурни, че снежната топка работи– имаме трафик от директен и органичен, което не само носи клиенти, но и прави сайта ни все по-интересен от гледна точка на търсачките всеки ден

Да преминем към СК – подготовка

Тук започва забавлението. Ако трябва да сме честни, SC е максимумът, до който можем да скочим, т.к. промоцията на VK на целевите страници вече е чиста екстремност и почти отвъд фантазията, но ще говорим за това по-долу.

С NK заявките всичко беше много просто ... Ние специално избрахме такива заявки, на които никой сайт в Интернет не можеше да отговори по-добре от нас. И търсенето се получи съвсем очаквано - даде ни достойни позиции за тези искания.

Но не можете да получите много трафик само с NC! Защо? - всичко е просто ... Ако беше сайт - бихме могли да работим с NK до дълбока старост, разширявайки и разширявайки нашия сайт за неопределено време, разработвайки стотици и стотици нови заявки. На целева страница това е невъзможно, освен ако, разбира се, след успешен опит с NK не решите да преобразувате целевата страница в уебсайт

Основата за популяризиране на нашия проект ще бъдат именно заявките със средна конкуренция или тези, които имат конкурентна стойност до 25 според Mutagen (или според KEY).

И първата стъпка по пътя към нови висоти ще бъде старателното настройване на Direct за SCs, които сме избрали, но всичко е първо, защото все още трябва да изберете заявки

Основата тук ще бъде правилният избор на тези много SK

В допълнение към нивото на конкуренция на заявката, ето какво също трябва да обърнете внимание - средният брой страници на сайтове, които са в ТОП. По-точно не е така - в ТОП трябва да има поне 1 сайт с по-малко от 200 страници и за предпочитане под 100.

Ако това условие не е изпълнено, повишението все още е възможно, но вероятността за това става много по-малка.

Не избирайте твърде много заявки. Оптимално - 10 или по-малко

Настройване на Direct за заявки със средно ниво на конкуренция

Сега трябва да изстискаме максимума от системата за контекстна реклама Yandex. За всяка от заявките, които избираме, трябва да имаме перфектно настроена реклама с ясно дефинирано таргетиране. Ще променяме текста на рекламата, докато получим възможно най-добрия CTR. В края на краищата за Yandex е полезно да показва на върха сайт, който се кликва много, което означава, че възвръщаемостта в джоба на търсачката от такъв сайт е най-висока.

След като получихме добър CTR и разработихме подробно на сайта отказите на заявки, ще получим напълно естествено, безопасно и много ефективна промоцияповеденчески фактори за заявките, които сме избрали, и това вече е огромна стъпка към нашата цел.

Широчина на покритие на темата

И сега е време да използваме една от тайните на съвременното SEO - широчината на покритие на темите. Това нещо ви позволява да изтеглите доста конкурентни заявки на слаби сайтове, с малко или никакво използване на връзката и PF маркировките.

Yandex има условни идеи за всяка тема в Интернет. Това включва самата база от заявки (опашки от HF) и подобни думи и предложения за търсене и някои други източници. Тоест Yandex на своето ниво условно си представя какво се отнася до определена тема. И забележете - понякога това не съвпада съвсем с реалността, но в по-голямата част от случаите все пак е така.

И от тук идва фразата да внесе нещо ново в темата, но това вече е тема за отделен пост.

Трябва да направим мисловна карта за нашия предмет. Ще трябва да проучите wordstat, органично търсене и предложения за търсене за различни опашки от основната заявка. Струва си да кажем веднага, че в този случай нямаме и най-малкото морално право да пренебрегваме области, например, много често и в много теми можем да срещнем заявки като „... със собствените си ръце“ - просто ще трябва да ги използвате.

След като си представим тематична карта, е необходимо да подготвим текст въз основа на тази карта, който да опише нашата тема достатъчно подробно, но да я опише възможно най-обемно, без да пропуска нито един клон.

Сега това може да ви се стори нереалистична задача, но повярвайте ми на думата - копирайтърите вече са подготвили повече от дузина такива текстове за мен, така че всичко е повече от реално.

Задаване на уместност на текста

И така, покрихме темата напълно, но съм готов да се обзаложа, че по пътя получихме просто див текстов спам като бонус, а за SC заявките това вече е значителен проблем, но не се отчайвайте - около половин час от вашето време и текстовият спам ще бъде премахнат веднъж завинаги

Така че имаме връзки за наемане, постоянни връзки и социални сигнали, но това не е всичко. Нуждаем се от най-разнообразния линк профил, а без връзки от форуми и общности няма място в този бизнес. Специално за тези цели е изобретен крауд ​​маркетингът, който между другото можете да поръчате чрез мен.

Описаните по-горе техники ще бъдат напълно достатъчни за някои заявки на средна конкуренция, но не за всички. Постоянното наблюдение на позициите е много важно. И ако след 2-3 месеца от момента, в който сте извършили всички манипулации, описани по-горе, някои позиции не са надхвърлили ТОП 50, те трябва да бъдат изоставени.

PF мами

Веднага ще кажа, че този инструмент много ефективен в Yandexи много по-малко в Google. Но е необходимо да навиете едновременно Yandex и Google, за да няма проблеми с Yandex. Сега внимателно прочетете и разберете следните аксиоми:

  1. филтърът за опаковане на PF не е мит. И този филтър е най-жестокият филтър на Yandex - това е разбираемо - Yandex е много недоволен от факта, че поведенческите изневеряват, защото влиянието им върху издаването е огромно
  2. вероятността от филтриране може лесно да се намали до 5-10% и за това не е необходимо да имате експертни познания в областта на Seo. Достатъчно е просто да не "спите"
  3. в нашия случай (когато естественият PF на сайта е много висок), рискът от попадане под санкции на Yandex става още по-малък

За PF мами аз лично използвам борсата Userator. От вас зависи да решите дали да мамите поведенчески или не, но определено трябва да вземете предвид факта, че при популяризиране на целева страница някои думи ще бъдат извън нашата власт, без да използваме мами.

Какво друго може да се използва

Често се създават групи за целева страница в социални мрежи. И можем да използваме тези групи за SEO цели. VK и FB групите са най-подходящи. Има само 1 изискване към групите - тяхната общност трябва да е реална, способна да генерира реален човешки трафик.

Групите също трябва да имат име, подобно на популяризираните заявки за търсене.

След това просто трябва да накараме трафика от групата да тече към нашата целева страница, а не да отскача. В идеалния случай трафикът трябва да идва на сайта ежедневно. За да направите това, ще трябва редовно да публикувате интересни съобщения и новини на стената на групата, както и промоции, които ще насърчат потребителите на групата да посещават вашия сайт.

В допълнение към трафика от групи, важни са и социалните фактори като потребителски публикации на техните страници с връзка към сайта, туитове, харесвания и други видове споменавания. За да ги манипулирате, трябва да поставите най-малко основните бутони социални мрежина вашата целева страница.

Заключение

В заключение бих искал да кажа, че е напълно възможно да популяризирате целева страница, основното е да поставите изпълними задачи и да използвате напълно своите предимства. Изпълнимите задачи трябва да включват самите заявки, които ние ще популяризираме. Не си струва да поемате VK - бюджетът просто ще бъде източен, но повечето от правилно избраните NC и дори някои SC могат доста успешно да бъдат доведени до ТОП и да получават трафик. И имайте предвид, че стойността на трафика за нас ще бъде в пъти по-висока, тъй като конверсията на една целева страница е средно 2-3 пъти по-висока от тази на качествен сайт. Тоест, за да постигнем същия резултат (ниво на продажби), имаме нужда от 2-3 пъти по-малко трафик. И е 10 пъти по-лесно да наблюдавате целева страница и да я настройвате към постоянно променящите се алгоритми за търсене, отколкото уебсайт. От себе си искам да кажа едно просто нещо - за да бъде промоцията успешна, самата страница трябва напълно да отговаря на заявките на потребителите, да бъде висококачествена и модерна.

Но не си струва да се задълбочавате твърде много тук, в противен случай, след като прочетете този материал, може да имате мнение, че преместването на целева страница е много по-изгодно от уебсайт! Не - не по-изгодно и не по-лесно, но много по-трудно! Много сайтове, направени "от булдозер", най-малкото, но могат да бъдат насърчавани. Но един добре направен и оптимизиран сайт ще расте и сам, без купуване на линкове и оптимизация на текстове. И след няколко години, напълно независимо, ще достигне прилично ниво на трафик. С целева страница никога няма да можете да направите това – за да започне да получава трафик от органично търсене, тя трябва не само да изглежда добре, но и да извърши обширен набор от оптимизационни работи. Плюс това - търсачките първоначално са изключително подозрителни към този тип сайтове, така че всяко небрежно действие и лесно можете да получите филтър, който не би се случил с обикновен сайт!

Ако се интересувате от този материал, ще се радвам, ако станете абонат за блога на.

Също така можете да поръчате от мен.

брои, SEO промоцияцелевата страница е неефективно, почти невъзможно нещо и като цяло - плащайте като всички останали за контекстна реклама и не се разстройвайте.

Не е необходимо обаче да бъдете продадени в робство на Yandex-Direct. В тази статия ще ви покажа 8 конкретни трика, които ще ви позволят успешно да популяризирате вашите целеви страници в търсачки.

И преди да започнем, нека разберем – имате ли изобщо нужда от SEO оптимизация за целеви страници?

Имам ли нужда от SEO промоция за целева страница?

Проблемът със SEO SEO на целевата страница е, че този тип сайтове са проектирани да получат най-висок процент на реализация. На целевата страница всеки елемент работи, за да изтръгне целевото действие от посетителя - покупка, поръчка, обаждане, регистрация и т.н.

И ако някой елемент не работи в полза на преобразуването, значи работи в негова вреда. А това означава, че такъв елемент трябва да бъде премахнат от целевата страница. Например - дълги текстовес описания. А за seo-промоция дългите текстове са просто необходими.

Търсачките популяризират в ТОП онези страници, които дават максимална стойност на потребителя. При какви стойности в текстов формат. Тъй като други формати на съдържание роботи за търсеневсе още изобщо не е прието.

Оказва се, че вашият сайт може да бъде насочен както към преобразуване, така и към популяризиране в търсачките. Тъй като оптимизирането на целевата страница за търсачките ще намали нейната реализация. Но всичко не е толкова просто.

Как работи SEO на целевата страница

Първо, ако вашата целева страница стигне до ТОП на търсачките, тогава изобщо не е нужно да се притеснявате за реализация. Нека да е 0,5% вместо 3% - каква е разликата? Все още получавате трафик безплатно.

Второ, тук дадох твърде груб пример. Всъщност преобразуването с 6 пъти няма да падне. Може дори да порасне. Тъй като трафикът от търсачките винаги е по-топъл от обикновената търговска реклама. Конверсията на такъв трафик може да достигне огромни (по стандартите на обикновена целева страница) цифри. По-долу ще покажа пример за едно от моите кацания, където превръщането в покупка е 7,1% със среден чек от 2913 рубли. (успокойте се момчета, не всичко е толкова приказно, сега ще видите сами =)

Друго предизвикателство за SEO на целевата страница е, че тук имаме работа с комерсиално SEO. Искам да кажа, става дума за пари. А там, където има пари, винаги всичко е сериозно. Не е само за вас да стартирате блок и да пишете статии за заявки за информация. При търговските запитвания конкуренцията е жестока.

А целевите страници се пускат главно за бързи продажби. Стартиран - и бизнес процесът започна. Но ако имате нов домейн, тогава търсачките в никакъв случай няма да го пуснат в ТОП. Първо, той ще лежи половин година под филтрите на "пясъчни кутии". Това се прави, за да не се създават хиляди сайтове за "черно" seo. Това е трафик от търсенеще започнете да получавате в най-добрия случай след шест месеца.

Като се има предвид всичко по-горе, можем да решим, че SEO промоцията и целевите страници са като делфин и русалка - „не двойка, не двойка…“

Но окончателните изводи ще бъдат направени малко по-късно. Междувременно предлагам да разгледаме как теорията работи на практика. Ето една от моите целеви страници в TOP на Yandex.

Пример за моята целева страница в Yandex TOP-5

Не е най-готиният случай, но все още нямам по-добър случай. Просто искам да ви покажа, че популяризирането на целева страница в търсачките е реално. И печеленето на пари от тях също е реално.

Имам един проект за преводачи. Основният продукт е курс за дистанционно обучение. Има две възможности за завършване на курса - за 2370r. и за 4960r. И, разбира се, имам целева страница за продажба на този курс.

И ако въведете заявката „дистанционни курсове за преводачи“ в Yandex, тогава тя ще бъде на 3-5 място, в зависимост от различни фактори. В Google е по-ниско - със 7-8 позиции.

Това е просто обикновена грозна целева страница, където дори не използвах почти нито един от триковете, за които ще ви разкажа по-долу. Въпреки това е в ТОП за няколко заявки. Друго нещо е, че тези искания са много редки. Тоест малко хора се нуждаят от тези дистанционни курсове за преводачи.

Въпреки това между януари и март например получих 70 нетни кликвания от търсачките.

И това ми донесе цели 5 продажби на стойност 14 565 рубли. Така конверсията е 7,1% със среден чек от 2913 рубли. За целева страница с редовен трафик от контекстна реклама такива числа са почти недостижими. Там 2-3% в приложението (не в продажбата) вече се счита за успех. Това имам предвид, когато казвам, че трафикът от реклами и трафикът от търсене са напълно различни неща.

Разбирам, че 14 565r. за 3 месеца - малко хора могат да се зарадват. Но остава фактът, че тези хора дойдоха при мен безплатно чрез SEO.

Ами ако направите няколко от тези кацания? Но какво ще стане, ако ги „наточим“ за по-популярни заявки? Но какво ще стане, ако приложим към тях техниките, за които ще говоря по-долу? 9 - 10 целеви страници с 300 - 500 посетители на месец и с конверсия от 7% - вече не изглежда толкова смешно, нали?

Ако сте твърде мързеливи, за да разчитате на калкулатор, тогава 10x300x0.07 = 210 продажби на месец. И най-хубавото е, че всичко е безплатно и „завинаги“. Тоест, няма да се налага постоянно да плащате все повече и повече за контекстна реклама, балансирайки на ръба на самодостатъчността. И няма да се страхувате, че веднага щом спрете да плащате, целият ви „бизнес“ веднага ще отиде на дъното.

Е, нека веднага анализираме тези 8 трика, които ще ви помогнат да популяризирате целевата си страница в ТОП на търсачките.

Как да популяризирате целева страница за SEO?

Преди да започнете, знаете ли как SEO оптимизаторите правят пари от целеви страници в Америка? Те създават страници от една страница на определена тема (например „наем на лимузина“) и я рекламират до върха на Google в някой град.

И тогава те просто се обаждат на компаниите за лимузини в този град и продават рекламираната си целева страница за доста пари. И го правят с помощта на тези осем техники.

Тактика №1 - Регионалност

Не се опитвайте да популяризирате целевата си страница в целия RuNet наведнъж. Най-вероятно многостраничните сайтове глупаво ще ви смажат с маса (количество съдържание). По-добре е да направите няколко целеви страници и за всяка да зададете своя промоционален регион.

Това се прави в инструментите. Уеб администратор на Yandex. Регистрирайте сайта си там и след това отидете в раздела „Информация за сайта – Регионалност“. И след това задайте конкретен град. Само не забравяйте да посочите в контактите на тази страница адреса от този град, в противен случай може да не го пропуснат.

Техника №2 - Класическа оптимизация

Когато създаваме целева страница, като правило не обръщаме внимание на класическите техники seo оптимизациястраници. А за търсачките това е наистина важно. Правилно попълнено описание, заглавие, етикети за ключови думи - всичко това помага на Yandex и Google да разберат какво е написано на вашата страница и за кого.

Освен това не забравяйте да използвате основната ключова дума в текста, в заглавието

, в описанията към снимките в тага . Това не е никак трудно, но веднага ще придаде тежест на вашия сайт. Можете да видите пълния списък с изисквания за 100% оптимизация на страницата.

Техника #3 - Начална страница

По подразбиране главната страница на сайта винаги има по-голяма тежест от вътрешните страници. Затова се уверете, че вашата целева страница е една непрекъсната главна страница. Тоест не е необходимо да създавате един домейн и след това да окачите десет отделни целеви страници върху него.

Повечето хора просто ще премахнат края на вашия URL адрес от адресната лента и ще отидат до главния домейн, за да видят какво всъщност представлява сайтът (мислихте ли, че сте единственият, който прави това? =)

Затова е по-добре да закупите 10 отделни домейна и нека вашата целева страница да бъде основната (и единствена) страница в този домейн. Това ще ви даде допълнително предимство пред многостраничните сайтове, където статиите са разположени дълбоко в сайта.

Трик №4 – Правилният домейн

Между другото, за сметка на домейните. Ще бъде добре, ако изберете домейн, който ще съдържа основната ключова дума, по която се класирате. Търсачките ще започнат да ви класират по-високо само при 100% съвпадение на името на сайта с ключовата заявка.

Можете да напишете ключовата дума на латиница или да използвате домейна с разширение .рф. Например, за заявката "авто ремонт" можете да използвате домейн като "remont-avto.ru" или "repair-avto.rf".

Тактика №5 – Ускорение и мобилност

Често кацанията се правят в онлайн дизайнери. Това е бързо и удобно, но такива едностраници винаги имат много допълнителен код. Този код забавя сайта. В резултат на това хората си тръгват, без да изчакат съдържанието да се появи (търпението обикновено е достатъчно за максимум 3 секунди).

Съответно търсачките няма да искат да покажат вашия сайт, ако хората все пак го напуснат. Така че ускорете вашата целева страница:

  • Направете го на отделен чист html шаблон
  • Ангажирайте специалист за минимизиране на кода,
  • Поставете вашата целева страница не на обикновен хостинг, а на VPS
  • Премахнете ненужните графики и динамика
  • Компресиране на снимки
  • Направете вашата целева страница адаптивна за всички мобилни устройства

Тези "малки неща" имат много силно влияние върху повишението. Проверете скоростта на зареждане на целевата страница Google Page Speed.

Техника #6 - Широк тесен гребен

Разтоварванията се появиха и развиха само благодарение на появата и развитието на контекстната реклама. Имаме възможност тясно да се насочим към конкретна аудитория с нейните специфични болезнени точки и по този начин да увеличим конверсията на продажбите.

Например, когато продаваме „курсове по английски език“ за пенсионери, ние ще действаме по същия начин. И същото за бизнесмените – по съвсем друг начин.

Има два варианта за SEO на целевата страница. Първият е незабавно да се направи страница за всички аудитории и да се предпишат всички проблеми и решения на едно място. По този начин ще съберем повече трафик, но може да загубим в преобразуването.

Друг вариант е да създадете отделни целеви страници за всяка ключова аудитория. Така нашият процент на реализация ще бъде по-висок. Но първо се уверете, че различните целеви аудитории наистина търсят вашите продукти/услуги по различни начини. В противен случай вашите целеви страници ще се конкурират една с друга.

Тактика №7 – Входящи връзки на живо

Популяризирането на уебсайтове е силно повлияно от това колко други сайтове имат връзки към вас. Разбира се, търсачките твърдят, че изграждането на връзки вече не работи и че само поведенческите фактори имат значение.

Всъщност връзките все още са много важни. Особено за Google. Следователно искате да получите възможно най-много входящи връзки към вашите целеви страници. Просто го направете внимателно, в противен случай можете да попаднете под санкциите на търсачките.

Най-лесният, мощен и бял начин да получите много входящи връзки към вашата целева страница е да организирате своя собствена партньорска програма. Вашите партньори ще ви доведат клиенти, а вие ще им плащате процент от всяка покупка.

И за да привлекат хора, вашите партньори ще поставят своите партньорски връзки към вашия сайт, където е възможно. Така ще получите допълнителен трафик и ще напреднете значително в търсенето.

Трик №8 – Твърде много текст

Както писах в началото на статията, текстът е важен за търсачките. И не е обичайно да пишете много текст на целевите страници - това намалява преобразуването. Все пак трябва да поддържаме структурата на продажбите на целевата страница. За да разрешите този парадокс, можете просто да "скриете" част от текста от посетителите.

В същото време роботите за търсене ще видят този текст и ще считат, че имате сайт с много богато текстово съдържание.

От техническа гледна точка това е много лесно да се направи. Взимате и поставяте текст в него. В резултат на това получаваме така наречения "спойлер". Тоест, посетител на вашия сайт ще трябва да щракне върху връзката, за да се разгърне текстът.

Много удобно, съгласни ли сте? От една страна има много текст. От друга страна, няма допълнителен текст и нищо не заплашва преобразуването на вашата целева страница.

Резюме

И в крайна сметка, нека все пак заключим дали има смисъл да се занимаваме със SEO промоция за целеви страници или не.

Според мен все още не си струва да залагате на SEO. Поради много причини можете да започнете да печелите много по-бързо с контекстна реклама. Но постепенното излизане от „иглата на контекста“ е възможно и необходимо. В крайна сметка, кой би отказал допълнителни „безплатни“ пари?

И ето какво ще трябва да направите за това:

  • Популяризиране на целева страница за конкретен град. Така ще имате по-малко конкуренция
  • Приложи

Много често ни питат за SEO промоция на целева страница. И най-интересното е, че всички са дълбоко убедени, че това може да се направи и най-важното е лесно за изпълнение, защото „това е само една страница“, а не цял сайт.

Дълго време тествахме различни решения, следвайки успеха на нашите колеги, и сега сме готови да изразим нашата присъда дали е възможно да се популяризира целева страница за SEO.

И веднага ви предупреждавам, че всичко ще бъде доста двусмислено, въпреки че всички думи се основават на факти.

Мечтаем ли или можем?

Поради високите реализации в сравнение с обикновените сайтове, предприемачите предпочитат целевите страници.

В тази статия няма да говорим и няма да спорим кое е по-добро. Веднага решаваме, че в нашата ситуация имаме нужда от сайт от една страница.

Целевата страница е идеална за директен и горещ трафик, като .

Но тъй като опцията е по-изгодна в дългосрочен план, тогава всеки (добро желание) се опитва да убие два заека с един камък - да получи сайт за преобразуване и да го доведе до ТОП 10 на търсачките.

Резултати от търсенето

Дълго време разубеждавахме нашите клиенти и доказахме, че е почти невъзможно да популяризирате целева страница чрез SEO или по-скоро нямате нужда от нея.

Но сега се отказахме. Ти ни надви. И не защото най-накрая се научихме как да популяризираме едностраници в търсачките.

Правили сме това и преди. Въпросът е дълбокото ви убеждение, че имате нужда от това.

Невъзможно е (трудно)

ДОБРЕ. Искате ли позиции в търсенето? Ще ги получите. Но трябва ясно да разберете, че те ще бъдат така-така.

Нямате нужда от това? Искате ли всичко най-добро и веднага, за да насърчите кацането до върха? Готови ли сте да платите пари?

Е, не, не става въпрос за пари, въпреки че и те ще ви бъдат полезни. Цялата трудност е в техническия компонент.

Малко отклонение в света на „Популяризиране на уебсайтове чрез SEO“. Ние търсим и подчертаваме основните ключови заявки, за които искаме да изведем нашата компания в ТОП на Yandex и Google.

След това всички тези заявки се разпределят между подходящи (смислено подходящи) страници и се оптимизират за технически проблеми (няма да навлизаме в подробности, това не е важно сега).

Основната идея е, че всяка страница е оптимизирана за своите ключови заявки. И какво имаме в кацането?

Точно така, само една страница. Това означава, че можем да рекламираме тази страница само за една, най-подходящата група от ключови думи.

Например, ако сте производител на мебели по поръчка, тогава можете да вземете „Кухни по поръчка“ или „Шкафове по поръчка“. Защо не можете да вземете общото - "Мебели по поръчка", прочетете по-долу.

Априори, сайт с повече страници е по-силен от сайт с по-малко страници.

Естествено, при едно и също качество просто не можете да поемете количеството. Следователно е почти невъзможно да се вземе и популяризира целевата страница за най-конкурентните заявки (високочестотни или HF).

Практически - защото сега в почти всички области на интернет има жестока конкуренция, но има изключения и може би ще имате късмет.


късметлия! Разбира се, че ще имате късмет!

И накрая. В SEO има такова нещо като размер на текста. Колкото по-конкурентна е заявката, толкова по-голям е текстът (грубо казано).

Понякога може да видите много големи „листове с текст“, които съдържат повече от 10 000 знака (около 4 страници).

Разбира се, не е необходимо да измервате размера на текста, но фактът, че той не трябва да бъде малък, е сигурен.

ВЕЧЕ СМЕ ПОВЕЧЕ ОТ 29 000 души.
ВКЛЮЧИ

Три основни тайни

Но виждали ли сте, че понякога сайтовете с една страница излизат на първите места в търсенето?

Като например нашия сайт на екрана по-горе. Което означава, че е възможно. Тук не споря, може и не е трудно да се направи. Ключът е да разберете трите основни идеи, които произтичат от горния раздел:

  1. Можете да популяризирате целева страница чрез нискочестотни (малка конкуренция) или средночестотни (средна конкуренция) заявки.
  2. Заявките на страница не трябва да са повече от 5 (и за предпочитане 1-2). Рядко до 30, но при използване на много ниски честоти.
  3. Трябва да има много повече текст от обикновено на класическа не-SEO целева страница.

Ако сте наясно с тези мисли, тогава ще успеете. Няма да летите в облаците и да се надявате да стигнете до ТОП за заявки с популярност от 10 000+ посещения на месец.

Освен това ще разберете, че отчасти вашият сайт ще бъде претоварен с ненужна и отчасти глупава информация.

Да си улесниш живота.Ако сте решени да се занимавате със SEO оптимизация, то препоръчвам услугата Rush Analytics. Скоростта на работата му е просто невероятна, работи онлайн, което е много удобно. И тази връзка ще ви даде 200 рубли за тестване 😉

Случай 1 - Въздушни лодки

Нашият клиент е производител на въздушни лодки (между другото, най-големият). Задачата беше сложна, освен това, според договора, получавахме бонус за всяка нова преднина.

Затова те използваха всичко възможно, включително промоция при търсене. И резултатите не закъсняха.


Резултати от търсенето „Въздушни лодки“

За тази заявка взехме най-обемния трафик в тази област. И тук може да се изненадате, защото взехме високочестотен ключ.

Честно казано, имахме частичен късмет, тъй като почти нямаше конкуренция. Ето защо го направихме основна настройкаи ускори малко.

В резултат на това в някои дни те получиха до 600 посещения от трафик на търсене.


Статистика

Казус 2 (общ) – Канцеларски материали на едро

Ще ви разкажа за един от съвместните случаи на промоция на целева страница в търсачките.

Нашата работа беше най-лесната от всички, а именно да направим малък редизайн, да въведем ключови думи и да подготвим техническата страна. Ето как изглежда първият екран.

И от него вече става ясно какви ключови думи е трябвало да се използват. Познайте сами?


Кацане

Ключови думи от първия екран - „Канцеларски материали на едро „Саратов“, „Каталог“, „Цени“, „Химикалки“, „Тетрадки“ и др.

И ще кажа веднага, честно казано, сайтът по отношение на текста се оказа 3- и изобщо не се гордеем с такива проекти. Но ние не се крием.

Все пак нашият бизнес беше различен. В резултат на това за нискочестотни заявки страницата е в ТОП, но не знаем (трафик).


Резултати от търсенето “Канцеларски материали”

Защо не се получи добре? И защото текстовете не са писани за хора, а за роботи.

Дълго време се опитвахме да спорим и да убедим, че това не е необходимо (до първата капка кръв).

Призовахме, че трябва да се фокусираме върху хората и едва след това върху роботите. Но ако клиентът настоява да направи обратното, ние не сме мазохисти, ние правим, както е поискано. Въпреки че всичко започва като в онзи кратък анекдот...


О, колко жизненоважно...

Инструкции за оптимизация

Seo оптимизацията на целева страница не се различава от оптимизирането на многостраничен сайт. Единствената разлика е количеството извършена работа.

И както може би се досещате, на целевата страница е в пъти или дори десет пъти по-малко. Но и резултатът е по-малък. Така че това е едновременно добра и лоша новина.

В статията си за разходите Оптимизация за търсачки() разделихме целия компонент на етапи и описахме цената му.

Сега ще дам общо резюме и ще добавя няколко точки, които са важни за популяризирането на целевата страница.